WELKOM OP DE WEBSITE VAN REFLEXZONETHERAPIE ZOETERMEER

home

- klachtenregeling -

 

 

Bij het verlenen van goede zorg past een goede omgang met signalen van onvrede over de zorg of de diensten. Als VNRT therapeute ben ik op grond van de WKKGZ (Wet kwaliteit, klachten, en geschillen zorg), verplicht een klachtenregeling te treffen voor mijn cliënten. Dit wordt geregeld via mijn beroepsvereniging VNRT.

 

De VNRT heeft een klachtenreglement opgesteld waarin de algemene regels van de VNRT  voor de omgang met onvrede, ervaren tekorten of klachten staan beschreven.

 

wat houdt reflexzone-therapie in?

 

 

verschillende massages

 

kosten en vergoedingen

 

wie ben ik?

 

contact

 

toestemming cliënt dossiervorming

 

privacyverklaring

 

klachtenregeling

 

 

U HEEFT EEN KLACHT, WAT NU?

 

·         Het is belangrijk om uw onvrede of klacht met mij bespreekbaar te maken. Zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.

·         Kunt u uw onvrede of klacht niet met mij bespreken, laat de situatie dit niet toe of komen we er samen niet uit?

Dan kunt u gebruik maken van een gratis en onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon ondersteunt u bij het formuleren van uw klacht of onvrede en bij het onderzoeken van een oplossing.

·         Als de inzet van de klachtenfunctionaris of de wijze waarop uw onvrede of klacht is afgehandeld voor u onbevredigend is, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Complementaire en Alternatieve Geneeswijzen.

Als reflexzonetherapeute ben ik aangesloten bij de SCAG: Stichting Complementaire en Alternatieve Geneeswijzen . Deze geschillencommissie is onafhankelijk van alle partijen en gespecialiseerd in complementaire zorg. Een uitspraak van deze geschillencommissie over uw klacht/geschil is bindend voor zowel u als de reflexzonetherapeute.

 

Meer informatie kunt u op de website van de VNRT vinden (www.vnrt.nl) : klachtenregeling VNRT onder het kopje “over VNRT”.

 

 

 

 

 

 

copyright Reflexzonetherapie Zoetermeer  <>   webdesign: Learn and Design